Искаме да ви накараме да се замислите по какъв начин създавате стойност за вашите клиенти и бизнес партньори. Припомняме ви това, за което говорихме в предишния ни материал  – клиентите ви не очакват да бъдат доволни – това за тях е по подразбиране. Те очакват много повече – лично отношение, висока стойност на услугата, уникално изживяване.

Дефицитът е първата стъпка към уникалността. Колкото по-рядко се среща нещо, толкова по-уникално е то, следователно – и толкова по-ценно. На пазар, на който изглежда, че всички се състезават на ниво услуга и цена, кой е вашият бранд и какъв уникален елемент предлагате, е решаващ фактор за тези, които вземат решенията.

 

Уникалността не означава само да измислите нещо, което не е правено никога досега (въпреки че можете да го направите) – тя е в това да създавате услуга и обслужване на изключително високо ниво.

Уникалността на това, което предлагате, и начинът ви на обслужване привличат  повече бизнес и внимание към вас.

 

Какво би превърнало обслужването ви от посредствено в уникално изживяване за хората, които вземат решение? Личното отношение, внимателното вникване в нуждите на клиента, предлагане на оферти и услуги, които са съобразени с тези нужди, и нещо допълнително – да предвидите от какво биха имали нужда те, за което все още дори не подозират. Бъдете готови да изминете екстра разстояние в комуникацията с потенциалните си клиенти, за да спечелите доверието им и да разберат, че искрено вземате предвид техните интереси и потребности.

 

Когато провеждате събитие – вникнете в смисъла му и в самото му случване задълбочено. Какво го прави уникално – мястото, атмосферата, темата на мероприятието, начинът на поднасяне на съдържанието, детайлите в аранжировката? Кои са уникалните елементи, които ще вплетете в това, което създавате?

 

И още един съвет от нас – когато организирате събитие, осигурете подготвен човек, който да менажира процесите в самия ден и да бъде в контакт с гостите. Нека те бъдат посрещнати по най-добрия начин, обгрижени и забавлявани. Това, което често забелязваме, като липсващ компонент на много събития, е точно професионалното им управление в момента на самото им осъществяване – връзката между това, което се поднася, и участниците.

 

Искате да бъдете избирани пред всички останали опции на пазара? На какво разчитате? На късмета си или на това, че са ви избирали преди?

Ще ви дадем формула, която ще ви гарантира успех дългосрочно:

Ако искате хората да избират вас и вашите събития, сдобийте се с непобедимо предимство! Изкарайте на преден план вашата уникалност – кое е това, което ще дадете на хората, и което другите не им дават?

 

Намерете отговорите на тези въпроси, интегрирайте ги във вашата оферта, услуга, обслужване, комуникация и забележете как бизнесът ви еволюира.