Приготвяте се да посрещнете първите си гости след извънредното положение. Притеснявате се ще има ли желаещите да правят събития във вашите зали, дали хората няма да се откажат от почивка тази година, ще се справите ли финансово, как ще ви се отразят реално изискванията за спазване на определени мерки. Нормално е да се тревожите.

 

В EventPlus определено наблюдаваме раздвижване при организаторите на събития. За да ви помогнем да ги привлечете като свои клиенти, предлагаме ви няколко съвета на какво да наблегнете в текстовото представяне на своите зали, съоръжения и услуги.

 

1. Улеснявайте организаторите максимално, като споделяте факти

Това, че помещението е малко или просторно, или светло, или разчупено е много хубаво, но не е достатъчно като информация. Особено, когато има толкова богат избор на празни зали, както е в момента.

Говорете с факти и бъдете конкретни. Дайте квадратурата на залата, броя места, които има в нея. Разкажете какви са възможностите за пренареждане на столовете и пространството.

Кажете за какви събития са подходящи вашите помещения. Бъдете конкретни, не се задоволявайте с общото – семинари, обучения, презентации. Споделете предишния си опит, разкажете на какви организации и браншове сте били домакини и какъв тип събития най-често се провеждат при вас.

Стремете се по всякакъв начин да спестите време на организаторите и на себе си – колкото по-конкретни сте, толкова по-голям е шансът да ви потърсят хора за реална оферта и реализиране на събитие.

 

2. Изкушавайте с допълнителни екстри

След толкова дълга изолация всички имат нужда да се поглезят. Фактът, че хотелът ви има отлично поддържана градина и зелени площи, по които нямате нищо против да играят деца и да се разхождат гости, може да се окаже решаващ за избора на клиентите ви.

Ако имате зала за обучения и семинари или за арт събития, предложете и опция за стриймване на събитието онлайн (намерете професионалистите, с които да си партнирате в това начинание). След извънредното положение онлайн предаванията на обучения и семинари от пожелателни се превръщат все повече в задължителни.

 

3. Подчертайте, че сте гъвкави

Времената са трудни за всички в сферата на събитията и културата. Въпросът не е да намалявате цените, а да се покажете гъвкави по отношение начина на плащане. Какво общо има това с текстовото представяне на хотела или залата ви? Намерете начин да напишете в него, че сте склонни към преговори, че сте солидарни с всички останали и предпочитате всички да спечелите в дългосрочен план вместо всички да спечелите веднага.

 

Няколко съвета конкретно за начина на писане

  1. Описвайте нещата от гледната точка на загрижени домакини и ви уверяваме, че ще звучат добре, ще вдъхват доверие и ще привличат клиенти.
  2. Предизвиквайте картини и разказвайте истории. Разкажете простичко какво ви отличава от останалите места.

Изречението „Уникално местоположение на залата.“ не значи нищо.

Изречението „До залата може да стигнете с метро, автобус, тролей, трамвай, пеша или с кола – имаме паркинг.“ – печели клиенти.

 

  1. Избягвайте празните приказки, прекалените любезности и не пропускайте да уверите клиентите, че спазвате всички мерки.

Прегледайте описанията на вашите зали и хотели в нашата платформа. Достатъчно конкретни и ясни ли са? Изкушават ли потенциалните клиенти? 

 

Все още не сте член на EventPlus. Запознайте се, с партньорската ни програма и преференциалните условия за включване, актуални за този месец: Програма за членство