Мислите ли, че е необходимо да намалите цените на услугите, които предлагате, за да останете в бизнеса, особено сега, когато условията на пазара се променят?

Драстичното свиване на пазара с организиране на събития на живо, поради възникналата извънредна ситуация, ни кара да си задаваме точно този въпрос. Какво да променим в стратегията си, за да останем в играта? Необходимо ли е да понижаваме цените на това, което предлагаме като услуги и помещения, за да привлечем към себе си повече клиенти? Ако сега изменим тези параметри, какво ще правим след една година?

Отговорите на тези въпроси не са изцяло еднозначни. Нека да разгледаме какво се случва, когато редуцираме цените на услугите и продуктите си.

 

Промяната в цената надолу веднага създава усещането за понижаване на стойността на вашия бранд в очите на клиентите

Отстъпката или смъкването на цената автоматично задава следното питане във вашата аудитория: Защо го правят? Услугата качествена ли е? Отчаяни ли са? Защо да им се доверим?

Отделно една такава промяна в условията веднага създава усещането, че нормалната ви цена е била завишена. Веднъж, след като направите намаление, ще ви е трудно да вдигнете цените в последствие. Като допълнение, ще привлечете клиенти, за които единствен аргумент е разликата в цената, а предимството на вашия бизнес трябва да е много отвъд този параметър.

Винаги мислете за репутацията на вашия бранд и бъдещето му развитие. Всяко решение, което се взема в момента, оказва влияние върху посоката, която поемате като компания, услуги, продукти, послания, които отправяте към света.

Затова бихме ви предложили да се фокусирате в друга посока, от която можем да спечелим всички.

 

Местата за Вашите събития:  300+ зали за събития, открити и закрити пространства, заведения, хотели и други допълващи услуги

 

Фокусирайте се върху добавената стойност

Всички бизнеси изграждат дългосрочно своя успех, като се ангажират със стойността на това, което дават на своите клиенти. Това е много повече от цената и ефектът е в пъти по-дълготраен.  Клиентите са склонни да плащат дори повече, когато получават повече, отколкото са очаквали. Вашите клиенти не търсят да бъдат доволни, за тях това е по подразбиране, и особено силно валидно сега в променящите се пазарни условия. Те очакват високо качество и стойностна услуга, такива, които да ги карат да се връщат отново и отново.

Да продавате на основа стойността на услугата, която предлагате, ще ви отличи на пазара и ще ви направи лидери във вашия сектор. Репутацията на вашия обект, качественото обслужване, специалното отношение към клиента, отличаващото ви предимство, услуги, съобразени с нуждите на вашите клиенти – тук трябва да съсредоточите вашето внимание, а не да влизате в съревнование на база цена.

И още нещо, ако се състезавате с конкуренцията в нещо, което изисква хората да правят избор, имайте предвид, че макар предоставянето на по-голяма стойност е изключително важно, то не е единственото условие, за да спечелите.

 

Ако искате хората да избират вашия обект всеки път, по-голямата стойност, която създавате трябва да е очевидна.