Ивелина Иванова – Генерален Мениджър на четиризвездния Оливс Сити Хотел в София сподели пред Ивент Плюс своето мнение по повод отминалата вече 2017г., както и очакванията й за събитийния туризъм в столицата през 2018г.

1.Какво беше характерно през изминалата година за туристическия бранш? Как може да оцените 2017г. за хотел Оливс?

Характерното за изминалата 2017г. беше изключително високият ръст на чуждестранния туристопоток, както за градския туризъм, така също и за морския и планинския такъв. България беше търсена деснинация от чужденците, не само за туризъм, но и за развиване на бизнес в страната ни. Оливс Сити Хотел също отчете много по-добри резултати през 2017г. в сравнение с тези през 2016г. През 2017г. Оливс беше предпочитан 4-звезден хотел от бизнес клиента. Мога смело да заявя, че Оливс Хотел стана разпознаваем бранд по отношение на избор за място за мероприятия, настаняваве и релакс, който се свързва с личното ни отношение към клиента и качествената услуга, предоставена в един свеж и едновременно стилен оазис, където всеки гост припознава своето място, било то за бизнес срещи, командировка или хапване. Оливс Хотел зае челни позиции сред най-добрите 4-звездни хотели в София. Вече можем да се похвалим със 7 отличия и награди, които показват че хотелът върви в правилната посока.

2.На какво се дължи успехът на хотела за вас?

Успехът на всеки бизнес се дължи на това да имаш до себе си точните професионалисти. Смятам, че успях да открия точните хора и да изградя един добър екип от професионалисти, с които постигаме все повече успехи и по-добри резултати.

3.Какви са Вашите очаквания в областта на управлението и организацията на събития през 2018г.? Очаквате ли съществени промени спрямо предходната година?

През 2018г., предвид Председателството ни на Съвета на Европейския Съюз, всеки софийски хотел има очаквания за по-висока заетост на стаите и залите си. При Оливс Хотел, тези очаквания вече се оправдават, въпреки че сме в периферията на столицата, далече от събитията в центъра. Само през януари, Оливс отчете по-голям ръст в заетостта на залите си, което доведе до 21% по-голяма заетост на стаите в сравнение с януари 2017г. Определено, очакванията ми за 2018г. са за значително по-високи резултати в сравнение с предходната година.

 

4.Конкуренцията в София е изключително висока. Какво повече давате на клиентите, за да бъдете предпочетени като партньор?

Най-важното за задържането на клиентите, при наличието разбира се на качествена материална база, е личното отношение към всеки гост. Ние се стремим да бъдем гъвкави и отворени за всякакви изисквания и желания. Нашите гости никога не получават отговор “няма” и “не може”. За всичко можем да предложим вариант на удовлетворяващо решение, така че нашите гости да се почувстват наистина специални.