За малко повече от 3 месеца, част от EventPlusBG са повече от 30 ивент центъра, над 150 конферентни зали и партньори в областта на събитийния туризъм.

Още от своето създаване платформата се превърна в предпочитано място както за организатори на събития, така и за широка аудитория от потребители, които се интересуват от последните тенденции в бранша. Причината за бързото популяризиране и налагането на новия продукт е възможността да бъде предложено всичко за събитието на едно място.

Кои всъщност са целевите групи, към които тя е насочена и какви са ползите за тях?

Доставчици на услуги за реализиране на събития:

Платформата предоставя онлайн пространство в полза на доставчиците, независимо дали става въпрос за конгресен или конферентен център, хотел, зали за обучение или семинари, зали за лично или корпоративно събитиекетъринг, конгресно оборудване, водещи, обучители или цялостна организация по управление на събития, чрез което да представят услугите си.

Добрата презентация на посочените услуги пред профилирана аудитория откриват възможности за увеличаване на продажбите, реализиране на повече допълнителни услуги в рамките на едно събитие, както и не на последно място съкратен процес от първоначалното запитване до предоставяне на услугата.

Освен рекламно пространство с текст и видео, всеки бизнес е представен и със своите контакти – имейл, телефонен номер, социални профили. Предвидена е и възможност за директно запитване, което свързва потребителя с доставчика без това да води до допълнителни разходи или комисион за страните.

За организаторите на събития:

За първи път EventPlus предоставя  на организаторите на събития на едно място да открият всичко необходимо, от перфектната локация до партньора, от който имат нужда. Платформата дава възможност на организаторите бързо и лесно да се ориентират и да достигнат до търсената услуга. Чрез вградените филтри за търсене се достига до точния партньор. Търсенето е възможно като се започне от локация, вид услуга и се стигне до по-незначителни детайли като като например конфигурация на съответната зала. Възможността да бъде публикуван коментар, да бъде оценен съответният доставчик на услуги е допълнителен стимул за всеки да предоставя максимално качествена услуга, за да бъде предпочетен от потенциалните клиенти.

За широката аудитория от потребители:

Преди да вземе решение за покупка един потенциален клиент преминава през няколко фази – осъзнаване на нужда от покупка, събиране на информация, сравняване на оферти и покупка. Много често преди да се стигне до необходимост от покупка, в случая независимо дали става въпрос за конферентна зала под наем или кетъринг за частно парти, потребителите започват да търсят и събират информация за основните компоненти, които са необходими за едно успешно събитие, сравняват оферти.

 

Именно за това платформата EventPlusBG е полезна и ефективна за всички участници в процеса:

  • За организаторите на събития, платформата спестява време при избор на партньор.
  • За доставчиците на услуги, да се представят пред потенциалните си клиенти и да редуцират бюджета си за реклама.
  • Информира широката аудитория с полезни, интересни събития и новини от цял свят.