реклама в eventplus

Категория: Блог

View

Долината на Струма: Винена дестинация за всеки

  Долината на Струма е сред най-известните дестинации за винен туризъм в България, но е сред най-благодатните за търсачите на…

View

Защо да използвате балнеоложките и СПА курорти за корпоративни цели

  Изтече година от началото на пандемията. Още не е ясно кога тя ще отшуми и ще се върнем ли…

View

Защо да изберем Велико Търново? Дестинацията в цифри и факти

Към категорията „бизнес хотели“, предлагащи условия и услуги за провеждане на фирмени корпоративни събития могат да се отнесат 12 места за настаняване с общ капацитет на базата 1313 легла. 66% от него принадлежи на обектите с четиризвездна категоризация; 7% се пада на тези с тризвездна такава и 27% принадлежи на обекти с три и по-малко звезди. Тук обаче може да се допълни фактът, че в групата „три и по-малко звезди“ попада един хотел с напълно актуализирана продуктова концепция, както и един нов обект, позиционирал се на пазара на конферентното предлагане (но и не само там) едва през 2015 г.
Друг интересен факт е, че не по-малко от 213 или около 35% от общия капацитет на бизнес хотелите в дестинацията са стаи с панорамна гледка към ключови забележителности на Старата столица.

View

Планински туризъм в България: Какво търсят българските туристи?

  Планинският туризъм [1] е на второ място по популярност след морския, като допринася с повече от 15% към общите…

View

Събитие във Велико Търново – как и защо?

  Как да открием мястото за фирменото събитие? Дългогодишно заетите в  туристическия отрасъл знаят, че на пазара функционират т. нар.…

View

Дейности и ресурси за виртуален тиймбилдинг

  Последната половин година в условията на световна пандемия КОВИД-19 и масовото преминаване към работа от къщи принуди бизнеса да…

View

Тиймбилдинг по време на коронавирус

  Когато през ранната пролет на 2020 за една нощ компаниите се оказаха с екипи, работещи дистанционно, а милиони служители…

View

Най-честите причини за провал на събитието и как да ги избегнете

  Когато организирате събитие, го правите с мисъл за успех. Но се случват и откровени провали. Те се дължат на…

View

Мерки за безопасност при събития на по време на КОВИД-19

  Въпреки нестихващата пандемия от КОВИД-19 хората продължават да общуват и да търсят срещите лице в лице. Ако решите да…

View

Откритото пространство повишава привлекателността на събитието

  Въпреки че не е ясно как ще се развие пандемията COVID-19, животът продължава. Хората продължават да се женят и…

View

Какво е възприетата стойност и каква е ролята ѝ за успеха на бизнеса

  „…ценността зависи от възприемащата страна.“                                                                                                                                                               Котлър                                          Вие работите упорито, за да носят продуктите и…

View

Как да стигнете до повече клиенти и да станете важни за тях

  Имате отличен продукт с висока уникална стойност. Признават го и конкурентите, и потребителите. Върви в комплект със следпродажбени услуги,…

View

Уникалността като предимство

  Искаме да ви накараме да се замислите по какъв начин създавате стойност за вашите клиенти и бизнес партньори. Припомняме…

View

Как да пишете текстове, които привличат повече посетители на вашите събития

  Вече планирате събития на открито и закрито – собствени и на ваши клиенти. Струва ви се обаче, че хората…

View

Как да направите текстово представяне на хотела и залата си така, че да привлечете клиенти

  Притеснявате се ще има ли желаещите да правят събития във вашите зали, ще се справите ли финансово, как ще…

View

Как да организирате хибридни събития

  Най-важната задача, която трябва да решите при организиране на хибридно събитие, е да ангажирате вниманието едновременно на публиката на…

View

Защо да организирате хибридни събития

  Хибридните събития не са новост. Но месеците, преминали под знака на COVID-19 и социалната дистанция, промениха тотално отношението към…

View

Фокус върху добавената стойност

Мислите ли, че е необходимо да намалите цените на услугите, които предлагате, за да останете в бизнеса, особено сега, когато…

View

Как ще се променят събитията – поглед в бъдещето

  Увеличаващ се брой на събитията, разнообразна тематика, малки бутикови събития, арт събития, мащабни проекти, конференции, семинари – това беше…

View

Онлайн събитията – възможност в кризата

  Интересен и малко познат факт е, че думата “криза”, написана на (забележете) китайски език, се състои от два йероглифа.…

View

Събитията през погледа на един водещ

“Събитието не е просто събитие, то е уникално изживяване за всички, които участват.” Като водещ на събития, стремежът ми е…

View

Откри се първата практическа Академия за управление на събития

  Практици ще предават опита си на бъдещи организатори на събития   Доскоро у нас нямаше организация или място, което…

View

Как да разработите дизайна на вашето събитие

  Дизайнът на събитието ви дава възможност да превърнете тривиалното събиране на хора по определен повод в приключение, в история,…

View

Заедно срещу кризата

  Екипът на Ивент Плюс БГ ЕООД взе решение предвид създалата се ситуация да увеличи плановете на всички настоящи партньори…

View

Какво представлява дизайнът на събитието

  Фактът, че зрелищността и естетиката на събитието до голяма степен определят успеха му и отзвука за него дълго след…

View

Кои са ключовите компоненти на успешното събитие

  Всяко събитие е сложно, многопластово цяло. На различните етапи то поставя различни изисквания и различни негови елементи се очертават…

View

Водещи тенденции при организирането на събития за 2020

  Събитийният календар става все по-богат, а аудиторията – все по-претенциозна. Това определя развитието и задълбочаването на водещите тенденции при…

View

Изкушенията на винения туризъм

  Виненият туризъм е възможност да усетите виното по нов начин. Той ви позволява да се запознаете с дългия път…

View

Как да имате един незабравим „Свети Валентин“ тази година

  Наближава Денят на Свети Валентин – празникът на влюбените, на всички, които се обичат, и за които миговете с…

View

Звездният час на чатботовете в хотелиерството

  Едуард работи в хотел „Радисън Блу Едуардиан Хотелс“ в Лондон. Той е на 3 годинки, но вече знае отговорите…

Choose Page Layout
Header Position
Submenu Style

С престоя си в нашия сайт, вие се съгласявате да използвате бисквитки. повече информация

Политика за бисквитки на „ИВЕНТ ПЛЮС БГ“ ЕООД Какво представляват бисквитките? За да бъде полезен за Вас уебсайта ни, ние използваме бисквитки. Бисквитките представляват малки файлове с данни, които се запазват на вашия компютър или мобилно устройство. Целта на бисквитките е да направят уебсайта ни по-лесен за използване, по-интуитивен при обработване на информация и по-полезен. По какъв начин използваме бисквитките? Използваме системни и проследяващи бисквитки, които събират различна информация относно Вашите действия на нашия уебсайт, включително кога започва сесията Ви , данни за влизане в профила Ви, посещения на уебсайта и др.Тези данни се събират с цел идентификация, за да можете да влезете в профила си и след това да го използвате, за ваша сигурност и за настройки на интерфейса, което касае начина на показване на сайта ни с оглед използваното от вас устройство. Вашите данни, събрани чрез системни и проследяващи бисквитки, може да бъдат споделени с трети лица с цел обработка на заявките Ви, както и с рекламни и маркетингови цели. Използваме и социални и рекламни бисквитки, които събират информация относно Вашите действия на нашия уебсайт, като например кои хотели или зали за събития разглеждате, кои услуги и т.н. Информация се споделя с facebook и google, за да Ви се показва рекламно съдържание, съобразено с интересите Ви. Какъв е срокът на съхранение? Личните данни, събирани чрез бисквитки, се съхраняват на уебсайта ни за различно време – в зависимост от срока, зададен за конкретната бисквитка. Какви са основания за използване на бисквитки? Използването на системни и проследяващи бисквитки е необходимост за осъществяване на услугите, предлагани на уебсайта ни (например, за да Ви осигурим достъп до Вашия акаунт). Използваме ги въз основа на легитимния ни интерес, както и за да можете да сключите договор чрез нас или с нас. Социалните и рекламните бисквитки се използват за маркетингови цели, въз основа на съгласие, което бихте могли да предоставите при първото си посещение на уебсайта ни. Как да контролирате бисквитките? Можете да контролирате и/или изтривате бисквитки, когато пожелаете директно от браузъра си.

Затвори