Интересен и малко познат факт е, че думата “криза”, написана на (забележете) китайски език, се състои от два йероглифа. Единият означава “опасност”, а другият –  “възможност”. Кризата, в която е попаднал бизнесът днес, може да бъде начало на края му или възможност да пребъде, да се развие в нова посока, да предизвика и победи сам себе си и страховете си.

Трудностите не идват, за да прекратят пътя ни, а за да ни научат да бъдем гъвкави, да ни помогнат да надскочим себе си, да достигнем до нови върхове по нови пътища, да се уверим, че невъзможното е само оправдание. Извънредната ситуация доведе до отмяна на масови събирания, редица събития и мероприятия, но отвори нова врата – тази на онлайн събитията – глътката свеж въздух, развличащ, ободряващ и обучаващ затворения в дома си потребител.

Ние от EventPlus – мястото, където можете да научите най-актуалните новини и съвременни тенденции в развитието на конферентния и събитийния туризъм, да получите съвети за организиране на събитие, да съкратите разходите за поддържане на собствен сайт и да оптимизирате бюджета за реклама и маркетинг – днес повдигаме завесата на онлайн събитията, които предоставят възможност да продължим да работим и да останем свързани със своите клиенти.

 

Намерете местата за Вашите събития,  зали за събития, открити и закрити пространства, заведения, хотели и други допълващи услуги

 

Предимства на онлайн събитията:

  • Съвсем естествено, на първо място ще отбележим безопасността за здравето и живота на хората. В условията на пандемия най-сигурното и безопасно място е домът;
  • Организирането на събития в дигитална среда позволява достигане до широка аудитория в интернет, много по-широка от тази в зала. Колкото и голяма да е една зала, тя има своя капацитет. Събитието онлайн може да се похвали с много по-голяма и практически неограничена като бройка аудитория;
  • Онлайн пространството е независимо от време и разстояние. Онлайн събитията могат да привлекат хора от всички точки на света по всяко време на денонощието – нещо, което е непосилно за офлайн събитията;
  • По-ниска цена. Онлайн събитията са свързани с по-малко разходи, което ги прави по-достъпни като цена за потребителя;
  • Интернет сцената дава възможност за достигане до нови клиенти, необхванати до момента – хора с ограничена подвижност, хора, живеещи далеч от мястото на събитието, майки с малки деца, твърде заети бизнесмени, нямащи възможност да отделят време за офлайн събитие;
  • В условията на технологичен напредък са възможни високо качество и защитеност на съдържанието, ниски нива на забавяне, статистика. Редица платформи предлагат всичко това. Една от най-популярните – Zoom – предоставя възможност за видеоконферентни стаи, видеосрещи, уебинари, онлайн маркетинг и други събития за всички заинтересовани.

 

Онлайн курсовете и обученията не са новост, познати са ни и онлайн семинарите, и 3D разходките. През последните седмици сме свидетели на онлайн излъчване на представления, програми и концерти на театри, опера, музиканти.

 

Културата се възроди онлайн. Да положим усилия да я последва и бизнесът със събития. За да поддържаме връзка с клиентите си, да бъдем до тях, да им предоставим необходимото в безопасността на техния дом.  За да не губим пътя и целта от погледа си и да се завърнем много по-бързо офлайн, когато трудностите, през които преминава човечеството, останат зад гърба ни.