Handy стартира в Хонконг през 2012-та година и скоро след това се налага в Сингапур и Лондон. След успеха на тези пазари получава финансиране от $125 милиона за глобално разпространение.

Към момента услугата вече е налична в 70 дестинации, покрива 500 000 стаи и се използва от над 18 милиона потребители по целия свят.

Какво представлява handy?

handy комбинира в едно напълно интегрирано решение всички функционалности на личен смартфон от една страна, а от друга служи като дигитален консиерж и платформа за услугите на хотела.

С него могат да се извършват безплатни разговори, включително и в чужбина, да се ползва неограничен интернет както в хотела, така и извън него, да се изследва дестинацията с постоянно обновяващия се туристически пътеводител и много повече.

Хотелът, от своя страна, може да поддържа връзка с гостите си и да им съдейства моментално, в случай на необходимост.

Услугата е напълно безплатна за гостите на всеки хотел, а столичният Бест Уестърн Хотел Експо e първият от хотелите в България, който ще предостави услугата още в първите дни на 2018г.

Предстои иновативната услуга да бъде интегрирана съвсем скоро и в други хотели в София и страната, но към момента от компанията не разкриват повече информация.