Вече планирате събития на открито и закрито – собствени и на ваши клиенти. Струва ви се обаче, че хората все още се притесняват и не са особено склонни да посещават мероприятия. Напишете текста за събитието така, че да ги успокоите и изкушите.

 

  1. Говорете на техния език

Наясно сте за какви хора е предназначено вашето събитие, нали? Е, използвайте типични за тях фрази, думи и изрази, за да им привлечете вниманието. Накарайте ги да разпознаят събитието като свое. Когато говорите на езика на вашите гости, те се чувстват разбрани, успокоени, обгрижени.

 

 

календар събития

  1. Включете в описанието на събитието цялата му програма

Не разчитайте само на примамливото име на събитието и на изречения от типа „Приготвили сме ви много изненади.“ Изкушете аудиторията си с конкретните атракции, лекции, работилници, които сте подготвили. Така ще привлечете посетители, които наистина се интересуват от темата, ще участват активно, ще са настроени положително  към събитието още преди да са го посетили.

 

 

  1. Накарайте хората да си представят колко добре ще се почувстват, ако посетят вашето събитие

В момента всички имат нужда от голяма доза положителни преживявания и истинско общуване. Разкажете на аудиторията си това, което иска да чуе. Опишете ѝ как ще се почувства, ако посети вашето събитие и разбира се, кажете ѝ защо ще се почувства така. Защото сте подбрали специално място – уютно, зелено или пък с артистична атмосфера, комфортно, с паркинг – за да не им се налага да се бутат в градския транпост. Защото програмата е направена според нейния вкус и интереси. Защото сте взели всички мерки за безопасност.

 

кафе-пауза

 

  1. Формулирайте допълнителните ползи, които ще имат хората, ако посетят вашето събитие

Ако организирате обучение например, вече не е достатъчно да кажете на таргет групата си какво ще научи. Повечето хора ще решат, че могат да си останат у дома и да се включат в онлайн версията на вашето събитие.

Подчертайте, че ако посетят обучението на живо, те ще имат възможност за създаване на нови контакти с потенциални клиенти и партньори.

Помислете какво е липсвало на хората през последните няколко месеца, предвид извънредното положение. Проверете дали вашето събитие удовлетворява някои от тези нужди. Споделете това с аудиторията по подходящ начин.

Хората гледаха спектакли, слушаха концерти и се обучаваха онлайн. Припомнете им още веднъж какви ползи носи посещението на събития на живо.

 

  1. Уверете ги, че се грижите за тяхната безопасност

Не се измъквайте със стандартното изречение, че сте взели предвид всички мерки за безопасност. Вместо това опишете на какво разстояние са масите и столовете едни от други. Подчертайте, че събитието е на открито и е така, специално за да се чувстват гостите спокойни. Или че е на закрито, в зала с отлична вентилационна система, и с осигурен дезинфектант за ръце и повърхности. Ако има кетъринг, добавете едно-две изречения за произхода на продуктите, как е приготвена храната и как ще се сервира.

 

Направете описанието на вашето събитие емоционално, конкретно, изкушаващо, като говорите директно и ясно на аудиторията. Покажете ѝ, че ви е грижа за нея и сте ѝ приготвили специално събитие, което ще ѝ помогне да удовлетвори нуждата си от забавление или знание и най-вече от нормално човешко общуване в уютна и успокояваща атмосфера.